Nationen med fantastisk engasjementsøkning på sosiale medier i 2019
07.02.2020
Nationen klatrer til 15.plass over norske medier som skaper mest engasjement på sosiale medier i 2019.

Norske nettaviser fikk et kraftig løft i engasjementet på Facebook og Twitter i 2019 i følge tall fra analysetjenesten Storyboard.news.

Nationen hadde i 2019 en engasjementsøkning på hele 148,2 %. Veksten innebærer at Nationen klatrer fra 20.plass til 15.plass i oversikten fra Helt Digital.

Engasjement omfatter antall likerklikk, delinger og kommentarer fra Facebook og Twitter. I snitt hadde hver av Nationens poster i 2009 243,1 engasjement.

Tusen takk til alle som liker, deler og kommenterer våre saker. Er du ikke allerede abonnent på Nationen, kan du nå prøve avisen helt uforpliktende gratis i 3 uker ved å gå til www.nationen.no/gratis. Abonnementet stopper automatisk etter endt kampanjeperiode.